Studentų darbai

Kviečiame į virtualią Technologijų katedros studentų darbų parodą. Džiaugiamės, kad studentai noriai įsitraukia į paskaitos veiklas ir skiria daug dėmesio užduočių atlikimui. Paskaitų metu, lektorės Kristinos Sipavičienės pagalba, yra skatinamas ne tik naujausių technologijų naudojimas, bet ir kūrybiškumas ir realių problemų sprendimų ieškojimas. Studentų darbai atlikti Kompozicijos ir grafinio dizaino pagrindų bei Kompiuterinės grafikos ir grafinio dizaino paskaitų metu.

Voinych

Logotipai skirti įmonei, prekiaujančiai senomis, retomis knygomis. Tikslinė grupė – senų ir retų knygų kolekcininkai. Logotipai skirti intelektualių žmonių grupei.

Istorinis logotipų aspektas. Logotipai sukurti remiantis Voiničiaus rankraščio pagrindu. Voiničiaus rankraštis yra ypatingas tuo, jog parašytas XV amžiuje nežinomu raštu, kuris iki šiol neiššifruotas, joje aprašytos ir pavaizduotos įvairios gyvenimo sritys (nuo botanikos iki astronomijos ir kosmologijos). Logotipai atvaizduoja intelektualumą, paslaptingumą. Medis ypatingas tuo, jog ne tik gali simbolizuoti išmintį (nuo pažinimo medžio, augančio Rojaus soduose, Ieva ir Adomas suvalgė vaisių), tačiau taip pat gali simbolizuoti mistiką, paslaptingumą (pvz., gyvybės medis kabaloje). Voiničiaus rankraščio ir medžio aspektai atsispindi logotipuose, kurie turėtų atkreipti dėmesį senų ir retų knygų kolekcininkus.

Vizitinė kortelė

Logotipai

Interneto svetainės

Lukas Staponas:

https://lukassstap.wixsite.com/website-4

 

Devidas Brusokas:

https://laughing-jackson-86ab26.netlify.app

 

Eimantas Pirštelis:

www.lhcon.lt/grafinis-dizainas

Slaptažodis: grafinisdizainas

Įmonė „Uavas“

Kurti drabužius, pasižyminčius elegancija ir smulkiomis išsiskiriančiomis detalėmis, buvo firmos įkūrėjo Uvio Litho idėja. Tai prasidėjo 1989-1991 m., kai jaunas paauglys pamatė griūvančią sovietmečio ideologiją. Tokie pokyčiai lėmė vis labiau laisvėjantį žmonių gyvenimą. To meto jaunimas, pamatęs Vakarų Europos ir JAV žmonių stilių, bandė jį neskoningai atkartoti. Jaunuomenės aprangoje ypač dominavo ryškios, akį traukiančios detalės.

Uvis, jau nuo mažų dienų turėjęs gerą stiliaus pojūtį, neapsikentęs vyraujančia mada, 1993 m. įkūrė pirmąją to meto vardinę drabužių liniją, kurią pavadino „Uavas“. Šio asmens kuriami drabužiai pasižymėjo ne ryškiomis detalėmis, o elegancija. Tuo metu jaunasis kūrėjas nebuvo suprastas visuomenės, tačiau bėgant metams jį pastebėjo pasiturintys žmonės, kurie norėjo atrodyti elegantiškai ir išskirtinai. Įmonė, užsitarnavusi gerą vardą, pritraukė vis daugiau ir daugiau klientų.

Įmonė „Uavas“, atlaikiusi laiko išbandymus, tapo vienu prestižiškiausiu šių dienų prekiniu ženklu. „Uavo“ sėkmę lėmė unikalumas, o ne greitosios mados propagavimas. Šiuo metu įmonė užsiima ne tik drabužių, bet ir savo unikalių kvepalų bei laikrodžių gamyba.